Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-13 22:02:57
On 2018-12-13 18:39, ostapas wrote:
> Aš tai paprastai tarpininko numerį duodu. Net kai prašau draugų
> patarpininkaut. Tau per 20 metų neatėjo į galvą taip padaryt?

O tau neatėjo į galvą tokia mintis, jog tarpininkas nelakstys į Omniva
paštomatus siuntų paimt? Ir kad tai prieštarauja tarpininko nurodytoms
taisyklėms, kaip organizuojamas siuntų forwardinimas?

https://www.lpexpress.lt/Savitarnos-terminalai/D-U-K.html#17

Siuntų nukreipimo į LP EXPRESS terminalus paslauga taikoma tik paštu
siunčiamoms siuntoms.

Kad kiti pašto (kurjerių) paslaugų teikėjai galėtų pristatyti siuntą,
rekomenduojame visada nurodyti savo kontaktinį telefono numerį, kuriuo
būtų galima susisiekti ir pasitikslinti dėl konkretaus siuntos
pristatymo adreso.

Taisyklingo adresavimo pavyzdys:

Vardenis Pavardenis LP123456
Rodūnios kelias 9