Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Tuckus
Data: 2018-12-08 01:00:25
On 12/7/2018 8:55 PM, Bronco wrote:
> Sėdžiu šian, vakarieniauju, jokių staigmenų jau nesitikiu ir staiga tik
> pyst 19:30 val. sms'as ir laiškas:
>
> -------
> Sveiki!
>
> Jūs gavote siuntą XXXXXXXXXXXX į Vilniaus NORFA Minsko paštomatas,
> siuntėjas XXXX AliExpress.
> Paštomato adresas: Minsko pl. 3, Vilnius 02121 .
>
> Jūsų durelių kodas: XXXXXX.
>
> Siuntos saugojimo terminas baigsis 2018.12.14.
>
> Kaip naudotis paštomatu, galite pamatyti čia: omniva.lt/paslaugos/demo
> Norėdami sužinoti daugiau informacijos skambinkite mums 8 700 55077 arba
> [...]

  Sveiki,

siunta Nr. xxxxxxxx pristatyta i LP EXPRESS terminalą Nr. 1701.
Terminalo adresas: Maxima XX, J.Tumo-Vaižganto g. 81, 90160 Plungė.
Už siuntą turėsite sumokėti 0.00 išperkamąjį mokestį.

Atsiimdami siuntą suveskite šiuos PIN kodus:
PIN 1:	xxx
PIN 2:	xxx

Svarbu! Kai terminale prašoma įvesti vieną PIN, PIN1 ir PIN2 suveskite
kartu: xxxxxx.

Saugokite PIN kodus, nes be jų negalėsite atsiimti gautos siuntos.

Jūsų siunta bus laikoma terminale iki 2018-12-07 08:56. Daugiau
informacijos ieškokite čia.

LP EXPRESS – Jūsų siunta svarbiausia!

Cia tikrai ne man. As sedziu uzsieni:)