Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-12-07 22:34:32
news:puej7v$g84$1@trimpas.omnitel.net...
> Zšbs, dar ir padėkojo už naudojimąsi paslaugomis, kuriomis aš nesinaudoju
> :) Kadangi ALI prekes tikrai perku, šiuo metu siuntų irgi laukiu ir atėjo
> laiškas į registruotąjį ALI mail'ą, kilo įtarimas, jog gal pardavėjas
> kažką pripainiojo. Bet kaip gali kinietis supainioti Lpexpress su Omniva
> tai neaišku :/

ta prasme retai gauni aliexpress prekes i omniva pastomatus?

anyway, koki siuntimo buda buvai pasirinkes?

man yra buve ir atvirksciai ne karta. tarkim siuncia kitaicas paketa,
trackingo numerio pabaiga buna *EE. nu, galvoju valio, ateis i Omniva
pastomata, pasiimsiu kad ir nakti. Bet tik pyst ir jis kazkodel nuroutinamas
i Lietuvos Pasto skyriu, kas reiskia, jog dabar reikes susiplanuoti laika
kada pas juos atvykti, dirba anie ne visa para juk...

pamenu kazkada kitaicui pameginau parasyti, kad butinai siustu i Omniva
pastomata. tai anas vapse nesuprato ko is jo noriu, buvo daug aiskinimosi
koki siuntimo metoda renkantis tureciau gauti per Omniva :) priejom isvados,
kad reikia rinktis "AliExpress Standard Shipping". bet, kaip sakiau, tai
visiskai negarantuoja jog atkeliaus i Omniva pastomata, buna kad kuo
puikiausiai su *EE pabaiga nukeliauja i LP skyriu :) kodel - neaisku. gal
pastomatas ilgai pilnas buvo. daznokai pasitaikantis dalykas beje, zmones
neskuba pasiimti savo smutkiu. ne karta yra teke laukti kada gi pagaliau
atsiras jame vietos, kad idetu ir mano siuntini. tai gal sakau dabar omnivos
kurjeriukai nesismulkina ir paketa inmeta kad ir i kitam miesto gale esanti
pastomata? :) kad nesiveziot taip sakant.

zodziu faktas tas, kad net jei is kitaico ir pareidineja siunta su galu *EE,
vis gi nera 100% aisku kur ateis, ar i Lietuvos pasta, ar Omniva.

> Peržiūrėjau visų laukiamų siuntų numerius ir palyginau atsiųstuoju - nėra
> jokių sutapimų. Siuntos su tokiu numeriu aš nelaukiu.

gal kitaicas pamirso pataisyt i teisinga? ne karta yra pasitaike kad kokius
3 kartus pakeicia :) aisku tas matosi uzsakymo trackingo istorijos detalese,
uzbraukti buve trackingo numeriai.

> Sėdžiu ir galvoju, WTF? :) Paštomato lokacijos vieta ne tai kad ne į temą,
> o visiškai ne į temą :) Nes jei bent būtų kur greta namų ar pakeliui, tai
> įdomumo dėlei užmesčiau akį kokios ten dovanos įdėtos, o dabar net
> neplanuoju.
>
> Gal kam buvo panašūs bajeriai? :)

ne visai i tema, bet praeita savaite buvo panasus bajeris su skytech prekem
siustom per DPD, i DPD pastomata. kuri pats pasirinkau pagal savo patoguma
mat. nu ir ka, kita diena stebiu ju trackinga. paskutiniai irasai tokie:
"Išvežta pristatymui. Bandymas pristatyti siuntą nepavyko.". tada kiek
veliau gaunu sms, kad jau galiu atsiimti, bet atidziau paziurejes i sms
teksta pastebejau, jog visai ne is to pastomato i kuri uzsakinejau, zjbs.
gal cia masines bedos su visais pastomatininkais sakau? gal kurjeriams kokie
papildomai taskai sukapsi, jei per diena atiduoda visus siuntinius, ir px
kad biski ne i ta pastomata? sistemos loophole?