Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-08 00:45:50
On 2018-12-08 00:07, Juozas K. wrote:
> globalinei pasto sistemai tas Rodunios kelias 9 XXXXXXXX tai eilinis
> adresas, ir keliu issiskyrimas tikriausiai ivyksta dar nepasiekus
> lietuvos, estijoje?

Na, ok, tarkim išsiskiria, bet pagalvokime logiškai, kas turi vykti po to.

Tarkim, išsiskyrus keliams, siunta pakliūna pas Omniva, bet ji gi mato
adresą Rodunios kelias 9 ir puikiai suvokia, jog čia yra jų konkurentų
LPexpress adresas :) Tai vietoj to, jog perduoti siuntą LPexpresui,
Omniva ramiai sukiša siuntą į savo artimiausią tam adresui paštomatą ir
nusiunčia pranešimą siuntos gavėjui atspausdintu ant siuntos mailu ir
tel. numeriu.

Juk, kaip ne pažiūrėsi, bet ant siuntos nėra JŲ ĮMONĖS ADRESO :)

Formaliai žiūrint, jie man siuntą tai perduos, bet NURODYTU ADRESU jos
nepristatys :) Faktiškai, LPexpresui iš po nosies nusinešė 1 EUR :)