Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-07 23:17:00
On 2018-12-07 22:59, pininfarina wrote:
> Pirkau iš Gearbest TV box'ą, nurodžiau namų adresą, atsiuntė į
> artimiausią Omniva paštomatą.

Tiesa, gavau iš Omnivos ir paaiškinimą kodėl taip įvyko:

------------
Siuntos į Omniva paštomatus pristatomos pagal tai, kokį adresą esate
nurodę savo paskyroje užsakymo pateikimo metu. Siuntos ROXXXXXXXXXEE
nurodytas pristatymo adresas – Rodūnios g. 9, Vilnius, todėl jam
nemokamai priskirtas artimiausias pagal šį adresą paštomatas.
Verta pažymėti, kad Jūs savo adrese esate nurodęs specifinę informaciją,
kuria vadovaujasi Lietuvos paštas. Tačiau ši taisyklė įsigalioja tik
tuomet, kai siuntos yra siunčiamos tais logistikos kanalais, kurių
galutinis pristatytojas Lietuvoje yra Lietuvos paštas. Pasirinkus
greitąjį „Aliexpress Standard Shipping“ pristatymo metodą egzistuoja
labai maža tikimybė, kad siuntinį Lietuvoje pristatys Lietuvos paštas –
dažniausiai tai bus Omniva.

Mano išvada tokia - tikslu pernelyg nesigilinti į "logistikos kanalų"
subtilybes, ypač, jog realus vaizdas nelabai sutampa su tuo, ką čia
parašė Omniva (labai daug siuntų siųsta su "Aliexpress Standard
Shipping" ir visos iki šiol nugulė LPexpress terminale) ir jei siuntiesi
prekes į LPexpress terminalus, labai rekomenduotina užsiregistruoti ir
Omnivoje, nurodant tau patogų paštomatą pagal savo mobilniko numerį,
kitaip jie viską sukraus į Vilniaus NORFA Minsko paštomatą ir turėsi
arba ten minti, arba aiškintis kaip aš padariau.

Šio niuanso niekur nerasite aprašyto, tad naudokitės mano know how ;)