Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-10 12:33:19
On 2018-12-10 10:25, Vytook's wrote:
> O kadangi tavo adresas yra nurodytas Rodunios kelias 9 tai ir gavai
> netoli "namų" :D

Tai jau Omniva tai išaiškino. Čia tik niuansas, jog Omniva puikiausiai
žino ir kas gyvena adresu Rodunios kelias 9 ir kad telefono numeris ant
siuntos visai ne to "gyventojo", ir kad galutinis gavėjas gyvena kažkur
kitur...

Aišku, konkurencija yra geras dalykas, bet kai kuriais atvejais dėl to
kenčia siuntų gavėjai. Mano supratimu, Omniva turėtų arba rasti kažkokį
bendrą sutarimą su LP ir perdavinėti tokias siuntas jiems, kad anie
paskirstytų per savo paštomatus, arba informacinėje sms žinutėje iškart
klaustų galutinio gavėjo į kokį paštomatą pristatyti siuntą. Nes finale
paaiškėjo, jog tai Omnivai ne problema, jie net gali "pririšti"
galutinio gavėjo mobilaus telefono numerį savo sistemoje prie bet kurio
savo paštomato.

Sąžiningiausias ir teisingiausias būtų, aišku, pirmas variantas, nes
gavėjas gautų siuntą ten, kur ir planavo, bet ir antras variantas
galutinio gavėjo požiūriu priimtinas.

Čia tik yra vienas formalus niuansas, jog aš pirkau prekę ir siunčiau
LPexpresui konkrečiu atveju, o anie siuntos ne pačiupinėti negavo :)

Kad būtų aiškiau suprast problemą, įsivaizduok siunti siuntą sau į namus
mieste, bet e.shopo paskyroje esi suvedęs savo namų adresą ir bobutės iš
kaimo telefoną, nes ji visada gali atsiliepti. Ir tau staiga skambina
bobutė ir sako, jog tavo siuntinys pas ją artimiausiame tam kaimui
paštomate atsirado :]

p.s. visi pasitikrinkite, kokius telefonus susivedę eshopuose, nes
išryškėjo nauja tendencija, jog siuntą gali gauti telefono numerio
savininkas, o ne nurodyto adreso. Gal, pvz., pas ką žmonos telefonas dar
vis nurodytas, su kuria jau keli metai kartu negyvenate ;)