Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-12-07 23:37:18
news:pueo4m$jks$1@trimpas.omnitel.net...
> LP ir LPexpress bent ta pati kontora, o Omniva lyg jau ir nebe... Tiesa, o
> kai tave nusiuntė į LPexpress paštomatą vietoj pašto skyriaus, 1 EUR
> paštomate mokėjai ar išdavė siuntą nemokamai? :)

nemokamai :) beje, is to pacio sellerio ta pati preke buvo pirkta du kartus,
tarp abieju pirkimu - keliu dienu laiko skirtumas. vienas paketas atejo i
LPexpress pastomata, kitas i LP skyriu. kodel, neaisku. dar pamenu kad ant
abieju etikeciu buvo routinima pro gruzija isduodanti info, zodziu abu kaip
ir tuo paciu keliu keliavo. bet kazkodel lietuvoj tie keliai issiskyre :D