Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-12-07 23:15:26
news:puen3o$itt$1@trimpas.omnitel.net...

> Elementariai, aš absoliučiai visus siuntinius iš ALI gaunu į LPexpress
> paštomatą, čia pirmas pokštas toks. Iš Amazon irgi visus siuntinius,
> kuriems negresia pristatymas kurjeriu, siunčiu į LP express paštomatą. Iš
> kitur irgi.
>
> Tiesiog nurodai savo adrese: Rodunios kelias 9 XXXXXXXX, kur XXXXXXXX yra
> tau priskirtas LPexpress kodas.

a nu jo, apie sita galimybe buvau pamirses. tada keista. bet realiai
pasidare visai idomu, kurioj vietoje ir kas, teoriskai savo duombazej turi
sucrosslinkines ivairias tavo "koordinates", kuriomis esant reikalui iki
taves galima prisibelst :D gal is tikro omniva su LP neoficialiai biskiuka
bendradarbiauja ir kartais vienas kitam su loadu pagelbeja? :)