Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-13 17:34:44
On 2018-12-13 06:13, ostapas wrote:
> Ta prasme tau tikrai buvo naujiena kad Omniva siuntas kartais krauna į
> savo paštomatus?

Ne, ple, aš čia šiaip iš neturėjimo ką veikt tread'ą pakūriau.

Pakartosiu dar ir tau asmeniškai - tokio pokšto man nebuvo iki šiol nei
gyvenant Lietuvoje, nei užsienyje, nors jau ne už kalnų 20 metų
jubiliejus kai perku prekes internetu. Na, bet aišku kas be nutiktų,
visada njusuose išlįs gudruolis, kuriam tai "normali praktika", kurią
privalo žinoti visi.

Tikiuosi, tau pačiam kada taip nutiks pas kokį siuntų forwarderį
užsienyje, tada pažiūrėsim ką čiulbėsi njusuose. Siųsi pvz. per Lenkiją,
tai tau ateis lenkiškas sms, mol, pasiimk siuntą kokiame nors
"artimiausiame" paštomate Rybniki mieste, galėsi tada skambinėti ir iki
soties pabendrauti po polski :]