Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų ÄÆ Omniva paÅ”tomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Nerijus
Data: 2018-12-13 11:33:52
On 2018-12-12 07:59 PM, Bronco wrote:

> Pas mane lapeliai baigėsi prieš kokius 3-is metus :) Nes tas po 10-ies
> dienų įmestas lapelis perpildė mano kantrybės taurę :]

	Pas mus pashte lapeliai baiges del labai paprastos priezasties. Kai i
pashta atvaro siuntu paketa ish Kinijos, tai bobelkos nebegali praeiti
per jas, todel seda ir visiems susiuntineja smskes, su mintimi, kad kuo
greiciau tas siuntas pasiimtu ish pashto, nes elementariai vietos nera.
:-) Didesniu gabaritu siuntoms - didesne tikimybe, kad gausi SMS'a.

	N. M.