Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-11 21:11:32
On 2018-12-11 09:03, Vytook's wrote:
> pasirodo yra ir minusų:
> 1. Neordinariu atveju niex nzn kur tu gyveni, prasideda razborkės ir
> galvos skausmai, kaip tavo atveju.

Pirkau gal 50-imt kartų, vieną kartą teko sugaišt 10 minučių rašant
laišką ir gavau siuntą kur man patogu. Nepavadinčiau tai razborkėmis.

> 2. Pasak Diamondo, negali pirkti iš Gearbesto

Gal neįdėmiai skaičiau visus postus, bet kad taip būtų formuluojama
neteko skaityti. Jei neklystu, buvo rašoma apie kažkokias problemas
įrašant papildomą kodą prie adreso ar vardo. Gal ir taip, nežinau GB
neturiu naudotojo, bet proncipe ten problemų kilti neturėtų, nes tą
papildomą kodą galima rašyti į bet kurią eilutę, nebūtinai prie vardo.

> 3. Jeigu aš perku menkniekį iki 1 €, mokėti tiek pat už atsiėmimą nėra
> logikos.

Dažnai tokius perki? Man neteko.

> Man pvz. pagal adresą smulkmenas LP dažnai atneša į namus arba įmeta į p.d.

Mieste yra vienaip, užmiestyje kitaip. Nusiuntus siuntą į paštą, kaip
jau sakiau, man ne trupučio nesumažina atstumo jo atsiėmimui, tik
susiaurina laiko rėmus, kada aš galiu siuntą atsiimti, o kad atneštų į
namus siuntinį, tai per 4-is metus nutiko vieną kartą. Dažniausiai pats
važiuoji ir ieškai pašte savo siuntinio. Vieną kartą informacinį lapelį
teikėsi įmesti į pašto dėžę po 10-ies dienų nuo jo gavimo. Paštomatai
man tikrai išsigelbėjimas. O ar aktualus tai dalykas mieste ar ne,
galvok pats, aš tik nupasakojau kokie matomi pliusai iš mano bokšto. O
minusas tai tas vienas papildomas euras. Jei aišku, nepaskaičiuosi ir
kitų dalykų, pvz. eilių pašte ir gaištamo laiko, taip pat operatyvesnio
informavimo apie gautą siuntą.