Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-12-10 20:26:47
news:pum1kk$vll$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš pažiūrėsiu, kai pasiimsiu siuntą, bet beveik esu įsitikinęs 100%, jog
> ten viskas bus ok su adresais. Kiniečiai dviračio neišradinėja, spausdina
> ALI generuojamas etiketes.

kinieciai taip, bet tarpiniuose taskuose bent jau ant mano siuntiniu neretai
buna uzlipdoma antra didele etikete ant virsaus, i kuria ziurint buna is
karto net nepasakysi, kad siunta atkeliavo is kinijos, buna paliktas koks
nors vienintelis mazytis pozymis, pagal kuri galima pasakyti, jog siunta is
čainos. kazkas panasaus buna kai kitaicai siuncia per dar viena "specialu"
post.nl kanala, ant tokiu siuntiniu ir muitine dazniau praziopso uzdet
mokescius, nes nepamato, kad siunta tai juk is china.