Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-10 12:44:11
On 2018-12-10 10:56, Kesha wrote:
> nes iš to pačio tiekėjo, gali gaut tiesiai į rankas, eiti su sms iki
> pašto skyriaus, eiti į pašto skyriu su senoviniu lapeliu, o jau į kurį
> paštomatą įgrūs sekančia siunta, tai išvis, kol negausi, nesužinosi...

Man iki šiol, siunčiant į LPexpress, viskas vykdavo absoliučiai tiksliai
ir planuotai, visos siuntos guldavo į tą patį mano nurodytą paštomatą.
Regis man, jog tave siuntinėja skirtingomis kryptimis tai sms, tai
indulgencijos pagalba tik todėl, jog tu namų adresą nurodei ;)

Spėju, jei užsiregistruotum LPexpresse ir Omniva, nurodydamas konkretų
paštomatą, tai ten siuntas ir gautum visada. IMHO.