Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-10 12:12:12
On 2018-12-10 10:01, Vytook's wrote:
> Čia konspiracija tokia ar dėl patogumo?

Todėl, jog vietinis paštas siuntas pristato pagal nuotaiką, o nuotaika
pas juos gana stabiliai prasta :) Be to, per kelis metus tik kartą
atnešė siuntinį į namus, visais kitais atvejais tenka važiuoti siuntos
paimti lygiai ten pat, kur LPexpress paštomatai yra, tik paštomatų darbo
laikas 24/7 ir nėra eilių.

https://www.lpexpress.lt/Savitarnos-terminalai/Nukreipk-i-terminala.html