Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-12-07 22:55:44
news:puelo1$hvg$1@trimpas.omnitel.net...
> Niekad negaunu ir Omniva paslaugomis niekad nesinaudojau ir nesinaudoju.
> Atsiųsti turėjo į LPexpress paštomatą priešingame Vilniaus pakraštyje.

papasakok kaip tas nurodoma perkant? ar tiesiog turi omeny, kad pasinaudojai
siuntos peradresavimo i LPexpress pastomata paslauga
(https://www.lpexpress.lt/siuntos-nukreipimas-i-terminala/), bet atejo i
Omniva?

Gal as kazko nezinau ir kazkaip imanoma aliexpress'o kitaicui nurodyti, kad
siustu i LPexpress pastomata?

nu ir dar vienas prikolas pusiau i tema... ne per seniausiai keli siuntiniai
is aliexpress atejo i LPexpress pastomata. nors as jokio peradresavimo as
nedariau (o ir negalejau - visos siuntos buvo neregistruotos (!) ), ir
logiskai mastant turejo ateiti i Lietuvos pasto skyriu. bet gaunu sms, kad
keliauk iki kazkokio pastomato, o anas man pagal lokacija dar toliau negu
pats pasto skyrius. siaip per daug to nesureiksminau, bet nustebau. jiems
kiba paste laisvu lentynu pritruko kad pasaugotu, ar kaip (ploni voko dydzio
siuntinukai...)? panasu, kad su jais visais dedasi kazkokie neprognozuojami
fokusai O_o