Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-12-10 15:33:15
news:puet6u$mv2$1@trimpas.omnitel.net...
> Tarkim, išsiskyrus keliams, siunta pakliūna pas Omniva, bet ji gi mato
> adresą Rodunios kelias 9 ir puikiai suvokia, jog čia yra jų konkurentų

gerai, jeigu ta adresa interpretuoja realus zmogus apskritai, pageidautina
lietuvoj, ne estijoj, kad kiltu kazkoks itarimas del Rodunios 9.
nenustebciau jei i lietuva atkeliavusius paketus jau tik konvejeriu
suskanuoja atgal i sistema pagal anksciau suasocijuotus barkodus ismetymui
po pastomatus ir nieko daugiau nemato nei skiria tam papildomo laiko

o dar idomu, ar ant gauto paketo nebuvo uzkliopintas ant virsaus vienas
viska uzdengiantis lipdukas, ant kurio yra tik pastomato adresas, o Rodunios
9 ne kvapo:)

> LPexpress adresas :) Tai vietoj to, jog perduoti siuntą LPexpresui, Omniva
> ramiai sukiša siuntą į savo artimiausią tam adresui paštomatą ir nusiunčia
> pranešimą siuntos gavėjui atspausdintu ant siuntos mailu ir tel. numeriu.
> Juk, kaip ne pažiūrėsi, bet ant siuntos nėra JŲ ĮMONĖS ADRESO :)

idomu ar pati Omniva lietuvoje, kai gauna paketa, apskritai mato pakankamai
infos, pagal kuria kazka galetu spresti, jei jai ta paketa perduoda kazkokia
trecioji salis dar estijoje

> Formaliai žiūrint, jie man siuntą tai perduos, bet NURODYTU ADRESU jos
> nepristatys :) Faktiškai, LPexpresui iš po nosies nusinešė 1 EUR :)

jei peradresavimas ivyko iki ju, tai pristatys ant naujo lipduko nurodytu
adresu, o seno gal net nebus mate :)