Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų į Omniva paštomatą (arba WTF?) :D
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-12 09:20:46
On 2018-12-12 08:25, Vytook's wrote:
> Man ta Rodunia vėžį varo, kai pamatau, kad siunta ten užstrigo, vadinasi
> pareina mokeščiai :( O iš Omnivos visada for free

Čia tavo dvasiniai išgyvenimai, ne daugiau. Aš mokesčius mokėjau tik
vieną kartą, kai pirkau siurblį robotą su DHL pristatymu į namus. T.y.
nuo pat pirkimo momento jau buvau tam pasiruošęs. O kiek pirkau į
LPexpress paštomatą prekių, dar ne karto nebuvo staigmenų, nors visos
siuntos pravažiavo per tau "vėžį varantį" Rodūnios kelias 9 adresą :)

Šiaip, čia nėra dėl ko ginčytis, kas tau patogiau ir arčiau, tą ir
naudok. Man LPexpress paštomatai arčiausiai namų ir patogiausioje
vietoje sustot, nes ten pat IKI, kurioje karts nuo karto maistą perku,
kai Omniva paštomatai yra toliau ir prie Norfos, kurioje aš niekad
nesilankau.

O patys Omniva paštomatai tai man patiko, nes žymiai daugiau box'ų,
didesnis ekranas, box'ui atsidarius, ten šviečia lempikė, liuks :) Ir
gerokai ilgesnis atsiėmimo terminas, nei LPexpress'e. Būtų jie man
patogesnėje vietoje, siųsčiau viską į juos.

Tad, čia net neverta bandyti kažką kažkam įrodinėti, visi naudoja tai,
kas jiems konkrečiu atveju patogiau. Jei LPexpress netinka, tai netinka,
bet prisigalvoti nebūtų dalykų irgi nereikia.