Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-03-05 23:59:50
Man visai įdomu būtų ji išgaut orkaitėj, su kokių spec prieskonių
tablete, kuri nuo karščio smirda :)

Ne, užsmardint orkaitės nenoriu, ten ir pyragams vieta. Visgi iš
"mokslinės" pusės įdomu atkurti dirbtinai tą sausą apskrudimo sūrumą.

Apie sveikatą negalvoju, gamtoj mėsos ant laužo nekepiau jau gal 8
metus, o židiny tai čia toks 2 kart per metus, kai balius vyksta :)