Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-21 23:57:37
As biski gryba supjoviau. Butas man tiko. Reikejo pasirasineti, o po to
visai idomu butu pasibylineti. Turint galvoje, kad jie net nera
preliminarioje sutartyje minimi kaip šalis. Kas mane i teisma duos -
pardavejas? Jam pohuj. Agentura? O jie net nera sutarties šalis. O net
jei ir priimtų ieškinį, sąlyga po klaustuku - siurprizinė ar visgi jau
ir po BK patenkanti.