Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: mindau
Data: 2019-03-05 16:11:43
as pats mielai "burzuike" sodybelej tureciau..  bet tik sodybelej..

"Sail"  wrote in message news:q5blb3$ujj$1@trimpas.omnitel.net...

Nuo zmogaus priklauso.

As mielai burzuike kurenu jau daug metu. Taip, dulkiu yra, kurti reikia,
valyti, malkas ruosti - zodziu teoriskai vargas.
Bet jei tai darau, reiskia man tai patinka.

Ir sildo smagiai, jaukumo duoda, kasharas irgi uz.

zidinys tai imho nesamone, brangus, vietos daug uzima, zodziu atgyvena.