Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: vijunele
Data: 2019-02-21 16:00:11
Mano atveju irgi kai pardavinejau buta agentu lindo kaip sunu. Visus siunciau nx - nieko nepasirasinejau ir fotkinti neleidau. Paskui atejo vienas su pirkeju. Tas pirkejas galu gale ir nupirko. Dar agentas bande skambinti poto man, bet siunciau atviru tekstu kuo toliau. Taigi isvada - agentai gali buti naudingi :)

--
Free News Reader
http://put.hk