Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-22 08:48:53
Man kazkaip labiausiai uzkibo, kai pardavejo agentas pasake, kad jo
nuomone jis suderino labai gera kaina. Tik idomu kam - man ar pardavejui.

Seip, agentas turetu buti labai geras daiktas. Nu bet blet, ne tokio
parazito lygyje, kaip dabar susiduriu. Reguliavimas kai kuriose srityse
visgi valdo pries laisva rinka.