Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: tas kuris viirshija
Data: 2019-02-21 22:06:23
Logika:
Visokie uber, taxify-apeina taxi firmas, klienta suveda tiesiai su
tiekeju. Airbnb-suveda norinti su siulanciu. NT: rinkoje gi
priesingai-ilenda agentas ir daznu atveju pasiima pinigus UZ NIEKA. Man
ne vienas agentas vis pudrino-ok, uz kiek nori parduoti? uz X suma? Nu
tai mano procentas bus a dydzio. As pasakiau-suma turi buti X+a, kur a
bus tavo procentai-as tam tave ir samdau, kad padarytum darba uz mane
naudodamasis savo profesionalumu, patirtimi, sugebejimais. Jei as
pardavineciau uz X-a, tai tas turtas mygom iseitu, bet tada man butu a
dydzio nuostolis. Tai kodel patikedamas tau paieska ux X, tureciau
realiai gauti X-a? Aisku vienas is agentu darbo nemazai padare-vazinejo,
rode, derino, as realiai atvaziavau tik parasa ant sutarties padeti. Jei
neturi laiko ir esi oligarchas, tada apsimoka VISKA agentams patiketi.
Bet paziurim-tarkim butas 40keur, tai jo tiedu su puse procento gaunasi
1keur. Uz 1 keur beveik gali pasisamdyti pardavimo vadybininka, kuris
VISA MENESI, KIEKVIENA DIENA aktyviai dirbtu ieskodamas pirkeju,
skambintu, susitikinetu, vien del tavo turto, dedicated taip sakant. Tai
1keur uz realias 15val darbo gaunasi 66 eur/val arba 11keur/men dirbant
kasdien nuo 8 iki 5. Nezinau.