Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: Edo
Data: 2019-02-22 13:26:38
1. I skambucius atsiliepia. Klientus ne kiekvienas pats atsiveda aprodyt, o praso, kad savininkas irgi butu.
2. Ka ten ruost? Aisku maziau besiorientuojanciam zmogui gal ir yra siokia tokia pagalba, bet tikrai pardavejui daug popierizmo nera.
3. Del derybu pritariu, bet cia galioja taisykle "jeigu geras agentas". Geru mazai.
4. Nematau jokio privalumo uz ka moket.
5. Jokio privalumo.
6. Naudos yra jei foto padaromos kokybiskos. Esu mates baisiu dalyku, kuriu save gerbiantis agentas neturetu leisti sudeti. Zodziu like punktai galioja "jeigu geras agentas". Dar pridurciau, kad geras agentas pasiulo pirkejui salia esanti panasu objekta apziuret, jei ne visiskai sudomino tas, del kurio pirkejas skambino. O geru agentu su patirtimi yra mazai, jie daznai dirba su imonemis, su didesniais objektais. Tai moketi tuos 3 proc. uz vidutiniska paslauga yra labai per daug.

E.

--
Free News Reader
http://put.hk