Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-21 22:37:33
On 2019-02-21 22:06, tas kuris viirshija wrote:
> Nu tai mano procentas bus a dydzio. As pasakiau-suma turi buti X+a, kur
> a bus tavo procentai-as tam tave ir samdau, kad padarytum darba uz mane
> naudodamasis savo profesionalumu, patirtimi, sugebejimais. Jei as
> pardavineciau uz X-a, tai tas turtas mygom iseitu, bet tada man butu a
> dydzio nuostolis. Tai kodel patikedamas tau paieska ux X, tureciau
> realiai gauti X-a?

Aš vienam agentui tą patį klausimą uždaviau, aiškaus atsakymo taip ir
negavau. Agentas iš jo kalbų veikiau potencialiam pirkėjui atstovavo,
nei man, nes visokiais būdais įkalbinėjo mažinti kainą, net kai
akivaizdu buvo, jog jau bando žemiau rinkos kainos numušt.

Tai, kad man neskubu ir noriu gauti nemažiau norimos kainos X, ignoravo.
Netgi jam pasiūliau, "jei tu nori gauti 2.5%, tai parduok už X+2.5%. Jei
tesugebėsi parduoti už X+1.5%, tai tau ir liks tik tie 1.5%". Tai ėmė
kaulyti 2%, nepriklausomai nuo pardavimo kainos. Nuėjo toli. Dar negrįžo.