Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-03-05 20:07:04
Nekalbant apie šiaip "reikia prie ežero", vat ir įdomu, kodėl? :)
Normalūs židiniai paprastai turi stiklines duris, gal čia
nesusikalbėjimas. Jei ten dekoratyvinis židinukas, kuriame 2 malkos vos
telpa - gal. Kodėl turėtu dumyt daugiau nei deginant be mėsos? Kol
žarijos pasidaro, židinys įkaista pakankamai, kad jokie dūmai į patalpą
nebeeina.

Metam kepsninės anglių, gaunas žarijos, tada ant grotų kepsnių kokių
įkiši. Gaunas tikro dūmo skonis, kurio jokia orkaitė nepadaro.