Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-05 22:28:54
Mano supratimu, yra maistas gaminamas namie ir yra maistas gaminamas
lauke kepsninėje, ir kai bandoma viską sumalti į krūvą, gaunasi ne fengshui.

Be to, židiniai tikrai būna įvairūs ir dabartiniuose namuose dažniausia
jų esminė funkcija būna dekoratyvinė, o ne patalpų šildymo ar maisto
gamybos. Visgi, 21-as amžius už lango... Dabar lyst ten su iešmais ar
grotelėmis, kapsėt ir užtaškyti viską riebalais, paskui viską susilenkus
valyti ir dar pastoviai patalpose užuosti likusius sudegusių riebalų
kvapus, na bbz, aš tokio sporto nelinkęs praktikuoti.

Maisto kepimo ant ugnies ritualas tuo ir įdomus, jog tai gali atlikti
atviroje vietoje - kieme, gamtoje, prie ežero ir pan., t.y. ten esmė ne
vien "dūmo kvape". Bent jau man taip atrodo. IMHO.