Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-02-21 22:59:14
On 2/21/19 10:21, Linas Petkevičius wrote:

> 2. Pasirodo agentui moka ir pirkėjas. I elementaru klausima - " A s huja
> li?", Atsako - nu tai as Jums padejau nupirkti, suderinau kaina ir etc.
> Argumentas - kad tu ne man padedi, o pardavėjui, kad kaina derini ne
> mano interesams - neveikia.

Gal tipo stazhavosi uzsieniuose ir bando pritaikyt ka ismoko? :)

Pvz fliukylende veikia ziauriai neteisinga sistema - NT agentus apmoka
pirkejas. T.y. visur rasoma "kaina X eur + provizija" kuri zinoma
maximali leidziam istatymu t.y. 3.57%.
Kadangi samdo pardavejas o moki tu tai konkurencija ir tarifu
savireguliacija mazdaug tokia pati kaip mobilaus roamingo rinkoj :)

NT nuomos rinkoje kazkada prieme istatyma, kad makleriui moka tas kur
samdo. Ir makleriu kainos zenkliai nukrito.