Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: bezas
Data: 2019-02-22 08:43:02
Tai va jei moketi tai tik uz paprasta sekretores darba, kuri bet koks
studentas gali padaryti paskaites google "How to become real estate
agent" Ir tai dar siandienos paniatkem bus per daug.
Kaip kazkas gali % mokėt uz tai man juokinga.
Ypac kosmosas kai aprodant objekta kartu ir savinikai yra, tai dar
derinkis prie agento kada gali kada ne. O savininkai vistiek aprodo ir
kazka pasako. Agentai kazkokias klises vis lepteli aprodant kad net
vidurius suka.