Tema: Re: NT Pirkimas - Klaipeda ahujeji ar visur
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-02-22 03:15:31
Sklypa pardavinėjom prieš pusantrų metų, priskambino agentai tris, sakau
pardavinėkit kaip norit, eksliuzyvumo nebus. Taip gavos, kad po dviejų
savaičių pirkėją atrado abu per vieną valandą (nors mano skelbimas
gulėjo šalia), pirma derėjos dėl kainos, bet apsivertė situacija. Nors
streso su jais bendraujant buvo (nes jie labai ant sąžinės lipa, kai
sakai, kad yra kitas pirkėjas, mat jie "jau pažadėjo, jau sutarė, o aš
vėl...", padariau praktiškai aukcioną kai su abiem jau buvo aptartas
galimas laikas preliminariai sutarčiai. Be agentų neišdegtu manau.
Burnoj kartu, bet sklypo kaina padidėjo 9% :). Bajorai.