Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: Bronco
Data: 2018-09-06 16:18:06
On 2018-09-06 09:51, neratoblogo wrote:
> pvz. čia žmogus džiaugiasi savo Ilifu'u, o man net liūdną žiūrėti į
> vargšą neregį robotą.

:)))) Man pakako kelių sekundžių, kad imčiau žvengti balsu :) Pakako
pamatyti, kaip šis nuostabus robotukas pastumia didžiulį gėlių vazoną :))

Pas mane namie jis bėdos pridarytų su tokia smūgio į kliūtį jėga. Yra
bent keli augalų vazonai užkelti ant tokių medinių aukštų "taburečių"
plonomis kojytėmis. Po tokio smūgio vazonas iš metro aukščio lėktų
tiesiai ant siurblio ir būtų amen ir gėlėms ir siurbliui :)

Pažiūrėkite video nuo 13 sekundės, pradžioje robotas du kartus mažesnį
vazoną pastumdo, o paskui taip vožiasi į masyvų molinį vazoną, jog tas
net pajuda iš vietos :]