Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: Vytenis P.
Data: 2018-09-04 10:23:00
Dainiušai, kaip supratau, tu linkęs brūžint siurbliu ir apie tą robotą tik
žinai, bet nenaudoji iš nusiteikimo prieš jį :) Bet suprask, yra žmonių,
kuriems brūžint siurbliu gaila laiko ir nugaros. Ir tada tas robotas
labai padeda. Aš, kaip tinginys, tarp roboto darbų, pats siurbliuoju
kartą per pusmetį, o tai ir dar rečiau. Sunku įsivaizduoti, kaip atrodytų,
jei nesiurbtų robotas. O tas kėdžių užkilnojimas tai jokia problema -
bet kuriuo atveju jas reikia kilnot.