Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: [mikro]
Data: 2018-09-05 14:27:58
nera tas appsas kazkas tokio labai reikalingo, bet gerai - pvz, kad ir
apibrezti zona I kuria nevaziuoti. visiems paprastesniems visokias jobanas
sienas statineti, magnetines juostas ir smth, cia zemelapyje susitvarkai ir
ramu.
kitas dalykas, matai visa info, kaip ten su filtrais, sepeciais ir t.. kada
juos keisti.
jei paleidai ir numire kurnors uzsigliucines (nors su xiaomiu man nuo
vasario dar nebuvo tokio bajerio) tai appse gauni info ir gali pameginti ji
is tos vietos priverstinai iskrapstyti.
vienzo yra privalumu.
o ten visokie dantu sepetukai, tai nzn kam ten jiems appsas:D

"bezas"  wrote in message news:pmo67k$fr1$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tas apsas nx ir reikalingas. Turejau xiaomi pasiskolines tai pora
kart pazaidi ir px. Siurblys yra tam kad siurbtu. Kaip jis ten siurbia
kiek km nuvaziuoja man visiskai dzin.
Maciau xiaomi ir dantu sepetelius su appsu gamina nu kam???