Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: [mikro]
Data: 2018-09-04 10:06:39
tai va tame ir yra reikalas, as irgi du iroboto randominius turejau, na ok
isvalydavo, bet tai zuja tol, kol akumas pasako, kad jau laikas namo. arba
sykis nuo sykio vistiek atsirasdavo kampas, kurio randomas  nepaimdavo. su
dabartiniu xiaomiu tai nzn, prie stalo 4 kedes (lenda jis tarp koju - telpa)
tai ispyderastina ten kiekviena milimetra. ir taip, sugeba jis kazkokiu budu
siek tiek kedes pasistumdyti priekiniu bamperiu, nors visur kitur jis
nestsitrenkia - palieka tarpeli iki sienos, iki sofkes kojos - sugeba
galantiskai apvaziuoti. bbz, kaip jis tas kedes traktuoja, kad kyla jam ten
reikalas siek tiek jas pastumdyti vardan geresnio privaziavimo.

"neratoblogo"  wrote in message news:pmk021$5o2$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip jau kėdžių ant stalo neužkelia, bet viename bute jau metus
paprasto siurblio nenaudojau.

Normalus naviguojantis Xiaomis apvažiuoja kėdes be problemų (tuo pačiu
jas ir šiek tiek prasistumdo).  Ir ne tik kėdes. Pvz pas mane bute palei
sieną yra seni radiatoriai kurių laikikliai yra per žemai, kad tilptų
robotas. Jis kuo puikiausiai apvažiuoja tuos laikiklius ir neužstringa.
Taip pat pralenda pro nedidelius plyšius po lova, apvažiuoja patalynės
dėžes ten ir neužstringa lovos kampuose, nors jie žemėjantys švelniu
kampu - tobuli spastai randominiam robotui.

Man asmeniškai robotas pasitvirtino tiek  42 kv.m dviejų kambarių bute
su tankiu apstatymu, tiek 94 kv. m. bute.

Robotas grindis valo 3 kartus per savaitę darbo metu (pirmadienį,
trečiadienį ir penktadienį), mat pastebėjau, kad savaitgaliais tiek jis
mums trukdo, tiek mes jam :)

Mažam bute užtekdavo iškratyti šiukšles vieną kartą per savaitę.
Dideliame bute, deja, po dviejų siurbimų dėžė būna sausakimša. Norėtųsi
didesnės talpos šiukšlėms.

Prisegu kaip atrodo Xiaomio darbas mano butuose. Ten matosi kaip jis
apvažinėja biuro kėdes, stalo kojas, vaikų kuprines ir pan. Jei
kažkokios vietos dėl daiktais užblokuoto pravažiavimo jis neišsiurba
pirmadienį, dažniausiai galės tą vietą išsiurbti pvz. trečiadienį.

Reziumuojant, man asmeniškai tai dabar toks pats must have įtaisas kaip
indaplovė ar skalbimo mašina. Paprastu siurbliu aš siurbdavau kartą į
savaitę. O siurblys dabar tai daro už mane tris kartus. Ant kojinių tai
tikrai jaučiasi. Ypač kai turi du vaikus, kurie non stop generuoja
trupinius ir kitokias žemes namuose.