Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: [mikro]
Data: 2018-09-04 09:56:56
tai jis tam yr yra, kad neapsisikt iki nugaros. jei jau namie bbd, tai aisku
jis nepades, o vat jei robotas kas diena pravaziuoja - tai kita diena tik
keli trupiniai ir yra jam vel juos surinkt. na, nebent per diena sugiabat
prisikiauloti iki ausu:d

"Dainiushas"  wrote in message news:pmhlga$eu6$1@trimpas.omnitel.net...

ne nu tai jo, kai iki sterilios tvarkos trūksta pakelt tuos kelis
trupinius nuo grindų, tai robotas zjb. bet jei truputį daugiau, tai jau
nieko jis ten iš esmės nepakeičia :D

na nors, vaikai mokyklon eis, gal jungsiu kai namie nebus nieko.