Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: bezas
Data: 2018-08-31 13:29:48
Kolkas mano vaikui tai siurblys labiau kaip kaciukas kuri isjungt galima
zalia knopke paspaudus idomus. Veliau irgi tures susigyventi, man kai
namie mazas vaikas tai siurblys didelis pliusas, nes vaikas ka randa ta
iskart valgo, tai siurblys pasirupina kad mazu siuksliu ant zemes nebutu
ir abu po kambarius sliauzioja nesipyksta.