Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: Rimas
Data: 2018-09-04 11:55:13
On 2018.09.03 18:25, fenix wrote:

> laukiam argumentu

Prirašyta krūvos argumentų.
Kokia problema neleist siurbliui važiuot ten, kur tingi paruoš vietą?

Aš pvz tiesiog uždarau vaikų kambarių, vonios ir kitų kambarių (kur
retai vaikštom) duris ir viskas. Išeidamas START, per telefą pasižiūri
ką veikia ir tiek žinių (virtuvėj tik kėdes sukeliu).
Man taip standartiškai išvalomas miegamas, virtuvė ir koridorius kuriuos
ir siurbt dažniausiai reikia (virtuvė + korid).

Kitus kambarius, praspardęs lego, prasiurbi vakarais (kas 2 -3 dienos)
ar savaitgalį...O į tuos retai užeinamus iš vis kas 2 sav.

Ir tikrai taip, ŽYMIAI patogiau praspardyt lego ir nunešus siurblį į tą
kambarį jį paleist (kelis kart + gali paleist kad siurbtų) nei tą patį
daryt tik dar ir siurbliuot pačiams. Man px, kad gal robotas ilgiau
siurbliuoja nei aš pats, bet užtat aš guliu koją ant kojos užsimetęs..

Taip, aš sutinku, kad kartais reikia prasiurbt čia ir vietoj, tai čiumpu
paprastą siurblį ir tiek. Bet jei reikia siurbt planuotai, tai tik
siurblys ir niekas daugiau.