Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: avensis
Data: 2018-09-05 12:05:27
X620 kaina 185e
Kur galima nuspirkti Xiaomi 2 kartos uz +50e (235e)? Imu 2.
Pirmos kartos uz ~240e nesirinkciau vien del lazerio mirimo - skaityk rusu
juzeriu forumus,
daug kas verkia del tokios "smulkmenos".

Bateriju talpa nieko nesako.
ABIEJU siurbliu darbo laikas 2.5 val., t.y. siurbiami plotai taip pat
vienodi.
Xiaomi turi daugiau energijos rijiku - lazeris, galingesnis variklis.
Del galios - Ilife pilnos galios taip pat nenaudoja  Auto rezime.
As kaip turejes sena Ilife V5Pro su ~500 pa galia lyginu su dabartiniu
X620 - skirtumas akivaizdus,
t.y. siurbia tikrai geriau, ir nemanau, jog 1200-1800 pa siurbimo kokybes
skirtumas toks, kad gali kainuoti dvigubai.
Anyway, rinkites tas, kas labiau patinka, gal zmones Xoami fanai :)

"level"  wrote in message news:pmo4b3$ea2$1@trimpas.omnitel.net...

ne. xiaomi baterijos talpa x2 didesne, nei x620 (mano atveju, x620 jau
vienu ypu viso ploto neapeitu). ir siurblio galia xiaomi v1 - 1800 pa,
ilife 620 - 1200 pa. auto rezimu pilnos galios xiaomi nenaudoja, nezinau
kaip x620.

xiaomi appsas, didelis pliusas kad matai kur siurblys buvo.

kainos skirtumas ~50 Eur, x620 naudai.