Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: ostapas
Data: 2018-09-05 16:47:06
Tai kad pirmą nusipirkai jau. Tik atrakins ne vaikas, o ta kompanija kuri
tau ją pardavė.

"Rimas"  wrote in message news:pmolpq$tap$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.09.05 16:16, ostapas wrote:
> tai pala, neseniai gi buvo "giliai da pyzdy man ta spyna". dabar jau
> gaunasi kad nevisai?

Tu bent skaitai ką rašau, ar tik kudakuoji kaip paranojinė višta?
Aš blet gi ne debilas atrodo. Jei pirksiu duris ir pasakys: žiūrėk - yra
3 spynos - vieną bet kuris 5m vaikas su pirštu atrakins, kitą jau ne bet
kas, o trečią jau tik profas su specialia įrnaga.

Tai AIŠKU, kad aš neirksiu pirmos spynos, bet nepirksiu ir trečios
spynos (nebet tai vienintelis įėjimas į kokį bunkerį su auksu).

Tai gi taip akivaizdu, kad net skauda. Ar vis dar nesupranti?

patį pirmą kartą parašiau - ko taip SUPRIMITYVINAT?