Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: 中国百强
Data: 2018-09-05 17:33:27
skirtumas nuo visokių ten xiaomijų gal ir šviestmečeis ;)

"[mikro]"  wrote in message news:pmopcc$hk$1@trimpas.omnitel.net...

jojo, ms security tai visada buvo aukstumoje buktai:DDD kaip ir googlo
service'ai, tame tarpe ir gmailas. kiek cia neseniai buvo nupisti milijonai
passwordu ir po to visokie linkedinai nubombinti aaa?
tai kaip te buvo:d

"中国百强"  wrote in message news:pmop85$do$1@trimpas.omnitel.net...

mikrosoftas gal nesiuntinėja beleko į kreivus skilėtus kiniečių debesus ;)

"[mikro]"  wrote in message news:pmoou7$vsh$1@trimpas.omnitel.net...

pzdc, ant kiek bukas trolis:DDD
prisipiso prie kazkokio buko siurblio, kuris turbut maziausiai ko nusiuncia
I cloud'a. pasiskaityk laisvalaikiu, kiek ms ko nusiuncia. ir kaip tu gi
prie kompo nebijai prieit?:D

"ostapas"  wrote in message news:pmoo66$v8g$1@trimpas.omnitel.net...

O kodėl manai kad jie dar nėra žinomi?

"Rimas"  wrote in message news:pmonmu$usk$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.09.05 16:54, ostapas wrote:
> Ne, tai papasakok man kuriems galams dulkių siurblys į kinietišką debesį
> uploadina tavo wifi passwordą?

tai ATJUNK tu tą siurblį nuo interneto.
Man netrukdo. Kaip netrukdo, jog google ar kitam debesy bus mano foto,
ar normaliam eshope kortelės duomenys.

Man tik rūpi, kad man svarbūs duomenys nebūtų žinomi kokiam kaimynui
Vasiai, kuris žiūrėk pasirodo visgi yra ne visai padorus pilietis.