Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: [mikro]
Data: 2018-09-05 10:08:37
o su kuo jis siurblyje ta pimpala mano fotkins, su lazeriniu matuokliu ar
kaip?
o tavo apple ar android pasirink pats, irgi neparasyta, kad tavo fotkes
transliuoja live ten kurnors dedei liau?
"ostapas"  wrote in message news:pmnt8g$85t$1@trimpas.omnitel.net...

O jų privacy policy tikrai nėra parašyta, kad tavo nuogo pimpalo fotkes jie
gali naudoti mažiems vaikams Kinijoj gasdint?

"[mikro]"  wrote in message news:pmnsto$7tj$1@trimpas.omnitel.net...

o kiek jis turetu kainuoti? as pvz nesuvokiu uz ka zmones moka kokiam
irobotui randominiam po 500 - 600 eu. va ten tai kaina is lempos uz visiskai
bukaprotiska siurbli. (seniau aisku ir pats toks buvau, bet nieko rinkoje is
smart ir nebuvo)/
o xiaomis siaip jau ka be pagamintu tai turbut vienas is kokybiskiausiu
gamintoju siai dienai, kas liecia grynai kinisko kapitalo imone.

"spam"  wrote in message news:pmlul6$s2k$1@trimpas.omnitel.net...

OK, paskaitysiu. O čia normalu, kad kinietis kainuoja kaip kos Dyson'as?
Apie Xiaomi 2 kalbu.