Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: ostapas
Data: 2018-09-05 15:48:13
Bet užrakindamas duris spyną perki ne pigiausią kinietišką iš kompanijos,
kuri jau žinoma kaip kartais atsidaranti duris ir pasiimanti šiek tiek
daugiau informacijos negu jai galima?

"Rimas"  wrote in message news:pmoiur$qu9$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.09.05 15:23, rr wrote:

> Tai o kur dingo "lai stebi kas nori, ką nori ir kada nori"?

tai, kad labai suprimityvinat su ostapu viską.

Jei aš perku online ir suvedu kortelės duomenis, tai nereiškia, kad
sakau, jog man px, ir laisvai galiu dėt kortelės foto į facebook,
instagram ar kokį ten kitą atsilikėlių portalą.

Tai tik reiškia, kad aš atsirenku patikimus saitus, atsiskaitau galbūt
ne iš pagrindinės kortelės, yra įjungta kortelės išlaidų kontrolė ir
pan. Ir taip - sakau man px, perku online ir bbd, ką ten koks durnelis
parėks, jog čia jau pyzdą - viskas bus pavogta.

Kaip sakoma - jei tu esi durnas ir nesuvoki, kur yra skirtumas - čia jau
tavo problemos.

Nu arba pvz - užrakinu namo duris ir išeinu - sakau man px. O ostapas
rėkia, blet pyzda, reik būtinai prie durų stovėt, nes nx pavogs viską.

Bet vėlgi - durų nepalieku aš atrakintų, visiem nepasakoju, kad
išeinu/išvažiuoju atostogaus, yra signalizacija ir pan. Gali apvogt?
Aišku gali. Turiu sėdėt dėl to namie ir myžt? Nu blet ne..