Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: avensis
Data: 2018-09-05 12:55:37
Bute kilimu nera, tik mazas kiliemlis prie duru - ji ismetam i balkona prie
siurbiant.
I komplekta ieina antras, vidurinis (prie isiurbumo angos) sepetys kilimams,
as jo
nebandziau, nes neaktualu. Nezinau kaip butu grindys+kilimai viename
siurbime,
manau reiktu deti kilimams skirta besisukanti sepeti.
Del siurbimo - patenkintas 100%, dar du kolegos - taip pat. Beje, slapiai
irgi gerai valo.
Ko truksta - distanciniu galima suporgramuoti tik viena paleidimo laika per
para, nera planavimo
savates dienoms skirtingomis valandomis, bet tas dalykas sprendziamas su
Broadlink.

"spam"  wrote in message news:pmo3rk$dun$1@trimpas.omnitel.net...

o ko nepadaro tavo x620? ar viską idealiai padaro? kilimų yra? Kilimėlis
prie durų yra? Jį sutvarko?