Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: bezas
Data: 2018-09-06 10:17:13
Nebutina matyti kad viska isvalyti.
ilife turi atstumo sensorius ir bamperi.
Veikia ten kazkaip panasiai taip.
Ima kazkoki plota ir vaziuoja pagal perimetra kiek eina.
Tada ta plota nuosekliai "uztusuoja". Tada ima salimai kita gabala ir
vel uztusuoja. Ir taip kol randa laisvo ploto kur dar gali ilisti ir kol
apvaziuoja visa buto perimetra.Atminti kazkokia turi tai visa siurbimo
laika atsimena kur buvo. Nieko stebuklingo, veikia gerai.
O tam video tai ten bet kokiam robotui sikna butu jei tik 5kvm plote
uzkrautame daiktu gyvenciau tkrai nepirkciau. Xiaomi ten irgi trypciotu
vietoj.