Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: [mikro]
Data: 2018-09-05 10:47:32
ne nu tu pzdc. juokingas daraisi.
isvaziuok I taiga gyvent, nes tavo naudojama wifi routeri nuhakins, tai tavo
visus porno video is vietinio nass nusiurbs su vaiku ir zmonos fotkem,
isjunk telefona, nes irgi pasiklausyt gali ir t.t.. nekalbu jau apie kitus
namu device'us kurie wifi jungias kurnors, o baisiausia kokia saugos
kamera...
o jei dar prisikabinus prie pc/nb, kuriame garantuotai intel cpu, kuriems
kas diena randa skyliu, pradedant meltdown/specter ir tolyn:DDDD

"ostapas"  wrote in message news:pmo105$bfe$1@trimpas.omnitel.net...

žėk va
https://www.kaspersky.com/blog/xiaomi-mi-robot-hacked/20632/
Ar užsiciklinsi ant pimpalo kaip pradinukas?

"[mikro]"  wrote in message news:pmo0hf$b27$1@trimpas.omnitel.net...

tai as ne nekreipiu, as klausima uzdaviau - su kuo siurblyje jis turetu mano
pimpala fotkint? su lazeriniu atstumo matuokliu, ar sonaru?

"ostapas"  wrote in message news:pmnvqi$adp$1@trimpas.omnitel.net...

zjb - visi vagia, tai galima nekreipt dėmesio.

"[mikro]"  wrote in message news:pmnvdl$a20$1@trimpas.omnitel.net...

o su kuo jis siurblyje ta pimpala mano fotkins, su lazeriniu matuokliu ar
kaip?
o tavo apple ar android pasirink pats, irgi neparasyta, kad tavo fotkes
transliuoja live ten kurnors dedei liau?
"ostapas"  wrote in message news:pmnt8g$85t$1@trimpas.omnitel.net...

O jų privacy policy tikrai nėra parašyta, kad tavo nuogo pimpalo fotkes jie
gali naudoti mažiems vaikams Kinijoj gasdint?

"[mikro]"  wrote in message news:pmnsto$7tj$1@trimpas.omnitel.net...

o kiek jis turetu kainuoti? as pvz nesuvokiu uz ka zmones moka kokiam
irobotui randominiam po 500 - 600 eu. va ten tai kaina is lempos uz visiskai
bukaprotiska siurbli. (seniau aisku ir pats toks buvau, bet nieko rinkoje is
smart ir nebuvo)/
o xiaomis siaip jau ka be pagamintu tai turbut vienas is kokybiskiausiu
gamintoju siai dienai, kas liecia grynai kinisko kapitalo imone.

"spam"  wrote in message news:pmlul6$s2k$1@trimpas.omnitel.net...

OK, paskaitysiu. O čia normalu, kad kinietis kainuoja kaip kos Dyson'as?
Apie Xiaomi 2 kalbu.