Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: bezas
Data: 2018-09-05 14:02:19
Pirmas pastrigtu, antras jau turi lazerio galva kuri juda aukstyn zemyn,
jei pajaucia kad lazerio galva stringa nebelenda gilyn.
Iilife tai klausimas kaip butu, nes neturi lazerio radaro islindusio
kuris siuo atveju uzstringa, kliutis bamperio pagalba jaucia ir atstumo
davikliais. jei bamperis bumteli vaziuoja atgal.
Bet kokiu atveju ilfe giliau palistu ir isvalytu.