Tema: Re: siurplys robotas
Autorius: 中国百强
Data: 2018-09-05 11:05:57
tai taip gaunasi kad ilife x620 viską ir visus visaip apdeda.
tai kam dar tada kiti kašką kitko daro ;)

"avensis"  wrote in message news:pmo211$ceh$1@trimpas.omnitel.net...

Ilife X620 - ne randomu.
AUTO rezime vazineja kaip kombainas laukuose, t.y. lygiai taip kai su
navigacija.
Jeigu plotas didelis - skaido i kvadratus ir tuos kvadratus siurbia tokiu
pat principu.
Zr. aprasymus.
76kv.m. 3k. bute visa plota isiurbia idealiai, nelieka jokiu aklu zonu.
RANDOM rezimas taip pat yra (jeigu labai jau norisi)

P.S.
Pats rinkausi tarp 2nd gen. Xiaomi, pasirinkau Ilife X620 nes:
- Xiaomi turi 1 sonini sepeti, kas mano galva yra didelis feilas - to ypac
truksta siurbiant kampuose
- Xiaomi per storas palisti po baldais (9,6cm) vs 7,2cm (Ilife)
- X620 komplekte virtuali siena
- Kainos skirtumas 2x

Vienintelis Xiaomi pliusas - online matyti siurblio darba, bet man to
nereikia, svarbu rezultatas.
Jei jau norisi glostomu meskafonu valdymo per App'sa - galima naudoti pvz.
Broadlink RM Pro (~25 EUR)
arba Broadlink RM Mini (~10 EUR), tiks ir visiems TV, AC, visokie IFTT
scenarijai ir t.t.
Mazdaug po ~2 sav. pabandysiu.

"Nitro"  wrote in message news:pmo018$ak6$1@trimpas.omnitel.net...

Ilife randomu vazineja.