skaitau pz chia jau, Jaegermeister'is kazka rimtai parashe :)) Jaegermeister wrote: > Nu blet jus pavarote. Abu. > Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne cilindriukams. > Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del patikimumo > ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves pas > mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''. > ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o > suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, stabdzius > lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu > pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio kiekis ir > didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau issisklaido. > Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta > visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW > inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas > jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? > > > Jaegermeister -- Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)