Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: Fla
Data: 2009-03-18 15:19:54
skaitau pz chia jau, Jaegermeister'is kazka rimtai parashe :))

Jaegermeister wrote:
> Nu blet jus pavarote. Abu.
> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne cilindriukams.
> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del patikimumo 
> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves pas 
> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''.
> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o 
> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, stabdzius 
> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu 
> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio kiekis ir 
> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau issisklaido.
> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta 
> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW 
> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas 
> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???
> 
> 
> Jaegermeister

-- 
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)