Neteko apie stabdziu ecu programavima. Tiesiog keicia juos zmones i kitus. Va vienas draugas i guoli gallardo sudejo, tik nezinau kam :) "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:gpp05s$99t$1@trimpas.omnitel.net... > Tuti, koks skirtumas ka tu buvai pasakes, negi galvoji, kad tavo postus > skaitau, geriau buk zmogus pasakyk ar esi girdejes ka nors apie stabdziu > programini patiuninima. ABS blokas ir kita stabdziu elektronika > programuojasi? > > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gpok9b$q3b$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos >> pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad >> ant dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama... >> >> O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, nei, >> kad vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw kai >> vairuoja stabdziu geru nereikia. >> >> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu blet jus pavarote. Abu. >>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >>> cilindriukams. >>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >>> patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo >>> senu senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu >>> neizvelgia''. >>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o >>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >>> stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- >>> stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis >>> skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma >>> greiciau issisklaido. >>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta >>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW >>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas >>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >>> >>> >>> Jaegermeister >>> >>> >>> >>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>>> >>>> FX >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>>> pistelejus >>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu >>>>>> skirsis >>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>>> >>>>>> FX >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>>> >>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> Dainius >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> OK >>>>>>>> >>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty >>>>>>>> kelia >>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>>> ploto su >>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta >>>>>>>> shiluma >>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia >>>>>>>> vienodai? >>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>>> shilumos >>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>>> >>>>>>>> FX >>>>>> >>>> >>> >>> >> > >