Tuti, koks skirtumas ka tu buvai pasakes, negi galvoji, kad tavo postus skaitau, geriau buk zmogus pasakyk ar esi girdejes ka nors apie stabdziu programini patiuninima. ABS blokas ir kita stabdziu elektronika programuojasi? "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gpok9b$q3b$1@trimpas.omnitel.net... > Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos > pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad ant > dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama... > > O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, nei, > kad vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw kai > vairuoja stabdziu geru nereikia. > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu blet jus pavarote. Abu. >> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >> cilindriukams. >> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >> patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo >> senu senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu >> neizvelgia''. >> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o >> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >> stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- >> stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis >> skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma >> greiciau issisklaido. >> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta >> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW >> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas >> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >> >> >> Jaegermeister >> >> >> >> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>> >>> FX >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>> >>>> -- >>>> Dainius >>>> >>>> >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>> pistelejus >>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu skirsis >>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>> >>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> OK >>>>>>> >>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty >>>>>>> kelia >>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>> ploto su >>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta >>>>>>> shiluma >>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia vienodai? >>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>> shilumos >>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>> >>> >> >> >